maanantai 27. marraskuuta 2017

Päätös.

Makaan sängyssäni. Kello on jo neljä.  Mä en mennyt tänäänkään kouluun, en pystynyt, häpeän itseäni.
Mä voin mennä kouluun sitten kun olen vähän laihempi.

Miksi olen voinut antaa itseni lihoa,  miksi vaikka kaikki ovat nähneet sen.
Ajattelen rakastamaani poikaa, ei hän minusta voisi ikinä tykätä. Ei varsinkaan enään kun olen näin lihava. Lihava!
Päätän taas laihtua, niin kuin joka päivä olen päättänyt,  joka hetki. Silti aina repsahdan syömään, miksi?
On päiviä milloin pystyn olemaan syömättä. Helpointa on olla syömättä aamulla ja koulussa.  Vihaan kouluruokailuja.

Päivä päivältä tunnistan itsessäni samoja merkkejä kuin vuosi sitten samaan aikaan, se ei minua haittaa en estä sitä haluan laihtua, olla niin kuin ennenkin.
En ymmärrä miksi en pysty olemaan syömättä. Inhoan itseäni, en voi edes luottaa itseeni nykyisin.
Katson youtubesta syömishäiriövideoita, saan niistä inspiraatiota. Kirjoitan tätä tekstiä ja päätän taas lujasti olla syömättä.
Mun paino oli tänään 54.9 kg, pituus on n. 154-155cm. Painoni on heittelehtinyt noissa painoissa jo monia viikkoja, se on liian paljon. Hyi olen läski. Haluaisin niin kovasti olla taas noin kymmenen kiloa laihdempi. Pystyn siihen, olen vahva! Ensi viikolla painan 52kg.

Jade❤

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti